آموزشhtml

آموزش براي مبتديان

آموزشhtml

۸۹ بازديد

آموزش Html اصلي ترين بخش آموزش طراحي سايت است.

آموزش اچ تي ام الاچ تي ام ال را ميتوان مهمترين جز در دنياي اينترنت ناميد. بوسيله ي اين زبان ميتواند متن، عكس، فيلم و هر جزء ديگري را، در مرورگر مخاطبان سايت نمايش داد.

زبان اچ تي ام ال توسط دنيس ريچي ابداع و ثبت شد. html مخفف Hyper Text Markup Language به معني زبان نشانه گزاري ابر متني مي باشد.

آموزش اين زبان در كنار css ميتواند شروعي باشد براي طراحي سايت حرفه اي. هر چقدر در آموزش Html، دقيق تر باشيد، در آينده ميتوانيد طراح وب سايت حرفه اي تري باشيد. حتي در صورتي كه تنها اچ تي ام ال را فرا بگيريد، ميتوانيد سايت هاي استاتيك را به راحتي طراحي نماييد.

در اموزش html ، نرم افزار خاصي نياز نيست و تنها با notepad ويندوز ميتوانيد شروع كنيد. فايل هاي اچ تي ام ال تنها شامل متن هستند و از تگ ها (Tag) تشكيل شده اند. در مقالات اچ تي ام ال تمامي اين موارد به ريز توضيح داده شده اند.

دانش عمومي طراحي وب سايت با يادگيري پايه اي HTML و CSS باعث مي شود  وب سايت خود را با آخرين تكنولوژيهاي طراحي وب سايت بسازيد.

اچ تي ام ال

تمامي كدهاي سروري كه در آموزش Asp.net گفته مي شود ، توسط مرورگر ها در نهايت به كدهاي html تبديل مي گردد. از اين رو هر چه  در كدهاي html و تگ هاي html تسلط بيشتري داشته باشيم ، طراحي سايت بهتري خواهيم داشت. در مقالات html زير ميتوانيد به سرعت در اين امر پيشرفت داشته باشيد. اميدواريم بخش آموزش اچ تي ام ال ما براي شما مفيد باشد.

 

در این پست می خواهیم برای تازه کارها ۱۰ نکته و ترفند مهم درمورد کار با HTML بیان کنیم. اگر شما نیز به تازگی ساخت صفحات وب را آغاز کرده اید؛ این تکنیک ها به کارتان خواهد آمد.

۱- همیشه تگ های HTML تان را ببندید.

زمانی که با تایپ یک تگ HTML، آن را باز می کنید (برای مثال ،

) همیشه در انتهای بخش مورد نظر، دستور بستن آن تگ را تایپ بکنید تا در بخش بعدی، اجرا نشود. برای مثال:

این کار باعث می شود تا صفحات HTML شما در همه مرورگرها به درستی کار کنند، و به شما کمک می کند تا از بروز هرگونه مشکل عجیب در صفحات خود جلوگیری کنید. این امر به ویژه در مورد تگ هایی مانند

، ، ، و
از اهمیت ویژه ای برخوردار است.

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.